Tréning

Segítünk tanuló szervezetté válni

Három kérdés, amit érdemes feltennie magának:

I. Amennyiben munkatársa elkövet valamilyen hibát, akkor:

  1. igyekszik azt eltitkolni    
  2. azonnal jelzi és együtt megkeresik a megoldást

II. Értekezleten a témák:

  1. a legjobb gyakorlatok  
  2. a legjobb gyakorlatok és az elakadások is

III. Ha két munkatársa véleménye nem egyezik egy témában, akkor:

  1. ellenfélként kezelik a másikat és az a lényeg kinek legyen igaza    
  2. másik nézőpont képviselőjeként tekintenek a másikra, mellyel teljesebbé teszik saját véleményüket

Amennyiben a kettes válaszok vannak túlsúlyban, akkor ne olvasson tovább, mert szervezete tanuló szervezetként működik. Ha az egyes válaszok és ez zavarja, akkor érdemes találkoznunk.

De miért jó tanuló szervezetnek lenni?

Meggyőződésünk, hogy a siker kulcsa ma már nem a technológia, hanem a megfelelő reakcióképesség. A technológiát le lehet másolni, meg lehet venni, leginkább pénz kérdése. Ha valaki úgy dönt BÁRHOL a világon, hogy ezt megteszi, máris egy erős és veszélyes konkurenciával állunk szemben.

Ezzel szemben legyőzhetetlenek vagyunk, ha olyan szervezetet építünk, amely korán észreveszi és elkerüli a veszélyeket, mindenkinél előbb meglátja és kihasználja a lehetőségeket.

Egy ilyen szervezet sikerre van ítélve. Ennek a sikernek alapja pedig a szervezetet minden ízében átható tanulás és tanulni akarás, azaz a szervezet tanuló szervezetként működik.

Függelék: A tanuló szervezet rövid elméleti háttere (PDF)

Hogyan tudunk segíteni?

Módszereink mindegyike interaktív, gyakorlatorientált. Keressen minket, beszéljünk, gondolkozzunk együtt!

Ujváry András ügyvezető partner
Mobil: (+36) 20 429 0455
E-mail: andras.ujvary@exline.hu