Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálati munkatársak tréningjei

  • az ügyfélszolgálati tevékenység során meghatározó kompetenciák fejlesztése (panaszkezelés, kérdezéstechnika, tárgyalástechnika, stresszkezelés), amelynek eredményeként az ügyfélszolgálati munkatárs hatékonyan kommunikál és kezeli a reklamációs helyzeteket;

  • a résztvevők az elméleti alapok megismerése után változatos érvelés- és tárgyalástechnikai módszereket gyakorolnak;

  • önálló témakörként kezeljük a reklamációk írásban történő kezelését;

  • tréningjeink kidolgozásánál kiemelten vesszük figyelembe a Megbízó ügyfeleinek elégedettségét leginkább befolyásoló szempontokat;

  • a kiszolgálási, panaszkezelési vagy eladási rutinok megismerésével konkrét szervezeti helyzetekben keresünk megoldásokat.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, keresse kollégánkat!